Hogyan rendelhetek?
Megrendelni csak azon termékeket tudod, amelyeket a kosarába teszel. A kosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetőek.
Egyszerűen kattints a termék változat árára mit meg szeretnél rendelni. Ha minden termék a kosárba került amit meg szeretnél rendelni kattints a kosárra, add meg a megrendeléshez szükséges személyes adataidat majd végül kattints a “Megrendel” gombra.
Miért van megjegyzés a szállítási adatokra vonatkozólag?
Ide a kiszállítással kapcsolatos információkat várjuk, például: “A kapucsengőn a név:XY”, “Kérem dudáljon!”, “A futár csörgessen meg”, stb.
Honnan tudhatom, hogy biztosan beérkezett a rendelésem?
Ha rendelésed sikeresen leadásra került, a rendszer automatikusan küld Neked egy visszaigazoló e-mailt ha megadtad az email címedet. Ebben megtalálod a saját adataidat, és a rendelt tételeket.
Miért nem kapok rendelés visszaigazolást emailben?
Ha megadod az email címed akkor minden esetben visszaigazolást küldünk a megrendelésről!
Ha valótlanul adtad meg a megrendelőlapon szereplő email címet, vagy az email postafiókkal ideiglenesen probléma merül fel, akkor elképzelhető, hogy a rendelés visszaigazolást sem kapod meg. Ügyelj rá, hogy a címet pontosan add meg, illetve, hogy az adott postafiókban mindig legyen szabad hely, vagyis ne teljen be. Sajnos a webes alapú ingyenes postafiókok esetében a szolgáltatók túlterheltségének függvényében a kézbesítés pár másodperctől akár órákig is terjedhet.
Fizethetek-e OTP SZÉP kártyával, vagy bankkártyával házhoz szállítás esetén is?
Természetesen fizethetsz, amennyiben ezt a rendelés leadásakor jelzed . Futáraink ebben az esetben visznek magukkal mobil POS terminált, melyeken bankkártyával, vagy OTP SZÉP kártyával is tudsz fizetni.
Kérhetek utólag ÁFÁ-s számlát a rendelésről?
Nem.
Kérjük, hogy ÁFÁ-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezzed, on-line rendelés esetén a „megjegyzés” rovatot töltsd ki, mert utólag ÁFÁ-s számlát nem áll módunkban kiállítani.